سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه سوالات شایع در زمینه خود ارضایی

چطوری میشه از مشکل جلق زدن رها شد؟

برای ترک خود ارضایی یا استمنا یا جلق زدن باید صبر وحوصله فراوانی داشت و تا جاییکه امکان داشته باشد باید فرد از تحریک جنسی بپرهیزد. در موقعیتهایی که قبلا خود ارضایی می کرده قرار نگیرد و از تنهایی به جمع پناه ببرد. با رجوع به مطالب قبلی می توانند بطور کامل توصیه های ترک خود ارضایی را مطالعه کنند.

 


می خواستم بگم که من چندین سال هست که خودارضایی می کنم. با توجه به اینکه الان در حال ترک آن هستم، اما با هدر رفتن منی طی چند سال ، باعث کاهش آب بدن من و در نتیجه ایجاد گودی در زیر چشمانم شده و همچنین به دلیل کم آبی احساس کوفتگی و کسالت می کنم. و همچنین مخاطم مخصوصاً لب هام خشک شده،حالا می خواستم بگم که چه قدر طول می کشه تا آب بدن من تآمین بشه و گودی چشمها و خشکی لب ها به حالت طبیعی بازگردند؟ همچنین می خواستم بپرسم که چگونه آب از دست رفته رو تأمین کنم؟ روزانه چقدر مایعات بخورم؟

خارج شدن اب بدن در مایع منی باعث کم شدن اب بدن و گودی زیر چشم نمی شود. میزان مایع منی بین 3 تا 5 سی سی می باشد و اگر شما روزانه هم استمنا کرده باشید نهایتا روزی 5 سی سی اب از دست داده اید. لذا این موضوع از اساس اشتباه است که فکر کنید اب بدن شما به خاطر خود ارضایی کم شده است.

شما باید از مواد غذایی متنوع, میوه جات و سبزیجات تازه استفاده کنید و هر چقدر دوست داشتید اب بنوشید. مشکلاتی که ذکر کرده اید ناشی از خود ارضایی نیست. به مطالب مربوط به خود ارضایی مراجعه کنید و انها را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را به دست اورید.

 

آقای دکتر شما که میگین خود ارضایی ضرر جسمانی نداره پس چرا باید ترکش کنیم؟
چون من چندین بار تلاش کردم ولی موفق به ترکش نشدم و 18 سالمه و موقعیت ازدواج هم ندارم و حداقل واسه 3 ساله بعد.
ممنون از وبلاگ پر بارتون.

زمانی بعنوان اختلال مطرح می شود که فرد علیرغم داشتن همسر و سکس با وی به این کار مبادرت ورزد. اما از نظر شرعی این کار گناه محسوب می شود و توصیه بر عدم انجام آن می باشد. همچنین ارضای میل جنسی در خود ارضایی ارضای جسمانی است و فرد با این عمل به ارضای روانی نمی رسد. عدم ارضای روانی باعث می شود فرد به تحریک جنسی بیشتر و تکرار استمنا یا خود ارضایی بپردازد و برای انجام خود ارضایی از لحاظ اجتماعی گوشه گیر و منزوی می گردد و از جامعه فرار می کند تا موقعیتی تنها بیابد تا بتواند آزادانه به خود ارضایی بپردازد. همچنین فرد در هنگام خود ارضایی استرس دارد که مبادا کسی متوجه عمل وی گردد و نگرانی ایجاد شده باعث اضطراب وی می شود. اینها آسیبهای روانی هستند که ناشی از پروسه ای هستند که در آن خود ارضایی انجام می شود. به همین علت توصیه می شود فرد تا جای ممکن سراغ این عمل نرود.

 

 

چطوری میشه از مشکل جلق زدن رها شد؟

در باب سوال اول بارها نوشته ام که برای ترک خود ارضایی یا استمنا یا جلق زدن باید صبر وحوصله فراوانی داشت و تا جاییکه امکان داشته باشد باید فرد از تحریک جنسی بپرهیزد. در موقعیتهایی که قبلا خود ارضایی می کرده قرار نگیرد و از تنهایی به جمع پناه ببرد. با رجوع به مطالب قبلی می توانند بطور کامل توصیه های ترک خود ارضایی را مطالعه کنند.

 

من ازبچگی عادت به خودارضایی کرده بودم در حالی که نمیدونستم چیه.خودارضایی فقط در حدتماس دست و یا مالش بوده.بزرگترکه شدم ترک کردم این کارو ولی ثواین دو سال اخیربازچند باری تکرارش کردم البته این بار بادست هم نبود وفقط با فشارپا ها به هم ارضا میشدم.خاستم ازتون این سوال رو بکنم که
ایاامکان اسیب دیدگی پرده بکارت هست؟ممنون میشم اگه جواب بدید
راستی اگه بعدیک دو طولانی و خسته کننده فردبا درد شدیدزیرشکم خونریزی بکنه درحالی که قبلش هم شهوتی بوده امکان این هست که پردش پاره شده ویااسیب دیده باشه؟

پرده بکارت خیلی سست نیست که با مالش پاها به هم یا دوی طولانی از بین برود

پرده فقط با فشار مستقیم روی ان پاره می شود

در خود ارضایی اگر جسمی یا انگشت مستقیما وارد مجرا نشود یا فشار مستقیم به پرده نیاورد باعث پارگی پرده نخواهد شد

برای اطمینان می توانید خود را معاینه کنید

 

من دختری 20 ساله هستم.بعضی وقتا خودارضایی میکنم.میخواستم ببینم آیا با خودارضایی پرده بکارت پاره میشه؟؟؟؟؟؟؟
البته اینو هم بگم من هیچوقت دستمو وارد واژنم نکردم

خود ارضایی اگر با ورود جسم یا شی به داخل واژن نباشد و فشار مستقیم روی پرده نیاید باعث اسیب به پرده نخواهد شد

 

من حدود یک سالی می شود که به عادت بد خود ارضایی گرفتارم
چند روز پیش در آب منی خود مقداری خون مشاهده کردم
آیا این نشانه عقیم شدن است؟
آیا راه برگشتی است؟

با توجه به خونی که در مایع منی دیده اید لازم است در اسرع وقت آزمایش مایع منی بدهید و مراجعه حضوری داشته باشید تا مساله را مورد بررسی قرار دهیم و کمکتان نمایم

 

 اینکه در مباحث اخلاقی جهت کنترل و احیانا کاهس هوس جنسی می گویند ورزش کنید , یکی دیگر از باور های غلط است که ورزش را از یادبرنده ی میل جنسی قلمداد می کند؟

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم ورزش خود یکی از راههای تقویت قوای جنسی است. کسانی که ورزش منظم دارند در زمینه مسایل جنسی نیز قدرت بیشتری دارند و رابطه جنسی بهتری خواهند داشت.

اما اینکه چرا توصیه می شود افراد برای جلوگیری از تحریک جنسی و یا انجام خود ارضایی به ورزش روی اورند فلسفه دیگری دارد. ورزش به عنوان یک سرگرمی جوان را به خود مشغول می نماید و باعث می شود او با داشتن فعالیت جسمانی بخشی از قوای ذهنی و جسمی خود را به کار گیرد و به واسطه همین از تحریک جنسی و خود ارضایی فاصله گیرد. فرد وقتی سرگرمی خاصی نداشته باشد افکار جنسی بیشتری خواهد داشت و به خود ارضایی مشغول خواهد شد و وقتی به ورزش یا سرگرمی های دیگری روی می اورد از فکر خود ارضایی دور می شود. ذهن مردها کلاس بندی شده است و در صورتی که سرگرم امری شوند از سایر مسایل دور می شوند لذا وقتی فردی درگیر کار یا ورزش میشود درگیری کمتری با افکار و تمایلات جنسی خواهد داشت.

البته در مورد خانمها اینطور نیست. خانمها ذهن کلاس بندی شده ندارند و همزمان می توانند به موضوعات مختلف توجه کنند. یکی از مشکلات زناشویی و اسباب اختلاف بین زن و مرد همین تفاوت می باشد. مرد مادام که مشغول کار است یا مشغول خواندن کتاب یا روزنامه یا دیدن فیلم می باشد به چیز دیگری نمی تواند توجه کند و زن این موضوع را به حساب بی علاقگی مرد به خود می گذارد و بی توجهی مرد به خود را در حین تماشای تلویزیون یا خواندن روزنامه یا سر کار را به بی علاقگی نسبت می دهد در حالیکه مرد در این لحظات اصلا به موضوع زن یا زندگی و عشق و علاقه فکر نمی کند و فقط به چیزی فکر می کند که در ان لحظه مشغول ان است. این در حالیست که زنان علیرغم درگیری به مسایل مختلف به عشق و زندگی خود نیز توجه دارند و همزمان به آن هم فکر می کنند.

لذا در مورد ورزش نیز از این باب که ذهن مرد را نسبت به مسایل دیگر از جمله مسایل جنسی از درگیری خارج می سازد بعنوان یک راهکار برای کاهش توجه به مسایل جنسی توصیه می شود.

 

من استمنا میکنم بعضی اوقات برای اینکه دردسر نباشه کاری میکنم که منی ازم بیرون نزنه ینی پاشنه ی پام رو میزارم زیر التم تا منی بیرون نیاد.میخاستم بدونم این روش خطری هم داره؟

ممانعت از خروج مایع منی در هنگام استمنا می تواند در دراز مدت عوارضی ایجاد کند که عبارتند از برگشت منی به داخل مثانه و همچنین گشاد شدن لوله های منی بر. لذا توصیه می کنم ممانعتی از خروج منی نکنید.

 

 

سلام آقای دکترمن پسری13ساله هستم که خودارضایی می کنم ومی خواهم این عادت راترک کنم اما چگونه؟
این عمل برای من ضرردارد؟
عوارض این کاربرای من چیست؟
چرامن پس ازاین عمل آبم نمی آید

 


شما هنوز به بلوغ نرسیده اید و مایع منی در شما ساخته نشده است

 

من پسری تقریبا مذهبی هستم و به اعتقادات هم پایبند، ولی راستشو بخواین از خیلی وقت پیش خودارضایی میکردم ولی به بیش از این فکر نمی کردم ، تا اینکه تقریبا 1 سال پیش از طریق موبایل با یه دختری آشنا شدم و از طریق ترغیب او سکس تلفنی کردم بعد از اون خیلی عذاب وجدان گرفتم و توبه کردم ولی راستشو بخواین تا به امروز هر از گاهی با تمایل خودم با یه نفر دیگه همین کارو میکنم ولی باز عذاب وجدان میگیرم و دوباره همان قضایا / من الان دانشجوی ارشد دانشگاه تهران هستم و راستشو بخواین به دلیل تصمیم به ادامه تحصیل هیچ برنامه ای برای ازدواج ندارم / از طرفی هم این قضیه خیلی از انرژی منو گرفته ، هر وقت که این کارو انجام میدم فکر گناه کردنش از یه طرف ، فکر وقت تلف کردن از یه طرف دیگه و هزاران مسئله دیگه ، باعث شده که من الان اون توانایی قبلی رو تو درس نداشته باشم / خواهش میکنم کمکم کنین ، نمی دونم چیکار بایستی بکنم ، باور کنین وضعیتم تا حدی خراب هستش که از طرفی به مسجد میرم و نماز جماعت و ... از طرفی هم نمی تونم در مقابل کوچکترین تحریک خودمو کنترل کنم / نمیدونم چیکار بایستی بکنم که این فکر از سرم بره و بتونم به درسم خوب متمرکز شم / ممنون از اینکه راهنماییم می کنین /

نگرانن نباشید و احساس گناه را از خود دور کنید. ترک خود ارضایی کار سختی است ولی امکان پذیر است. شما اگر بتوانید فواصل این کار را افزایش دهید خود موفقیت است. اگر قصد ازدواج ندارید می توانید از قرص فیناستراید 1 میلی گرمی استفاده کنید تا میل جنسی شما کم شود و بتوانید با ان راحت تر کنار بیایید.

 

 

من جوانی 28 ساله هستم. از سن بسیار پایین عادت به خود ارضایی داشتم. به طوری که الان می ترسم ازدواج کنم بچه دار نشیم. چطور می تونم مطمئن بشم مشکلی ندارم. یه مدت هست که دردی در بیضه دارم. لطفا کمک کنید

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم نگرانی نباید داشته باشند. برای اطمینان از اینکه مشکلی در باروری ندارند می توانند یک سونوگرافی از بیضه ها انجام دهند و یک آزمایش مایع منی هم انجام دهند. درد در بیضه ها می تواند ناشی از واریکوسل باشد.

 

 

salam aghaye doctor man zani 21 sale hastam va 3 sale ezdevaj kardam.
man az koodaki vaghti hayejani misham ba negah dashtane edrar va enghebaze shadide azolatam be aramesh miresam aya in kar khod erzaee has?

موردی که گفته اید خود ارضایی می باشد


میخاستم بپرسم خود ارضایی مردان از طریق وارد کردن اشیای نرم در مقعد ضرر دارد یا نه؟ اگر دارد لطفا بگویید.


این کار نیز مانند انال سکس باعث عوارضی چون التهاب و عفونت روده بزرگ- فیشر یا زخم مقعد و به مرور بی اختیاری مدفوع خواهد شد

 

 

اگر تلفنی با نامزدم صحبت کنم هم از اون تعریف کنم و هم حرفهای سکسی بزنیم و اون به انزال برسد و آب منی از او خارج شود ، خود ارضایی کرده ؟ آیا انجام هر دفعه ی این کار او را اذیت می کند؟ یا در شرایطی که امکان سکس از نزدیک برای ما نیست باعث راضی شدن و آرامش بیشتر او می شود؟

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم این عمل سکس تلفنی نام دارد و بدین معنی است که دو نفر از راه دور و از طریق تلفن با هم حرفهای سکسی می زنند و همدیگر را از نظر روانی تحریک جنسی می کنند و هر فرد اقدام به خود ارضایی می نماید تا جاییکه دو نفر یا یکی از طرفین به ارگاسم برسد. این عمل از نظر شکلی تفاوتی با خود ارضایی ندارد فقط تحریک جنسی با کلام جنس مخالف صورت می گیرد.

نمونه دیگر چنین سکسی چت سکس می باشد که می تواند همراه وب کم باشد یا بدون ان و دو نفر با نوشتار یا گفتار سکسی همدیگر را تحریک و اقدام به خود ارضایی می کنند تا جاییکه به ارگاسم برسند. در صورتیکه وب کم باشد دو نفر به استریپ تیز می پردازند (خارج کردن لباسها به تدریج از تن) و با رفتارهای تحریک آمیز دیگری را تحریک و تشویق به خود ارضایی می کنند.

این رفتارها با خود ارضایی آمیخته است و تفاوتی با آن ندارد و توصیه نمی شود.

 

قبلا" در مورد جلوگیری کردن از خروج منی با دست سوال کرده بودم:
1 برای چند دقیقه
2 برای چند ساعت
و یا برگرداندن آن با دست (به داخل مجرا) آیا ایراد شرعی یا پزشکی دارد؟

از خروج منی با دست یا هر وسیله دیگر جلوگیری نکنید

از نظر پزشکی ممانعت از خروج منی به مجاری اسیب می رساند و باعث برگشت منی به مثانه می شود. لذا به هیچ وجه جلوگیری نکنید. از نظر شرعی نیز کاری که به بدن اسیب برساند حرام است و نباید انجام شود. شما یا نباید تحریک کنید یا اگر تحریک کردید مانع از خروج منی نشوید.

 


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :26
کل بازدید : 230688
کل یاداشته ها : 70


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ